Chat med oss Kundeservice

Last ned Nordea Direct-mobilbanken

Mobilbanken er enkel å bruke, og gir deg et raskt overblikk og tilgang til alle detaljer. På et øyeblikk kan du kan sjekke saldo eller ordne andre ting når du trenger det.
Du har tilgang til alle de samme tjenestene som i nettbanken.

Her er noe av det du kan gjøre i mobilbanken:

  • Kontakt oss via meldingsboksen
  • Skru regionssperre av og på i mobilbanken og velg hvor i verden kortet ditt skal kunne brukes. Gjelder også for netthandel
  • Lag egne snarveier til de tjenestene du bruker mest
  • Logg inn og betal med Face ID, fingeravtrykk eller din egen kode. Du kan også trykke bestemt på app-ikonet (3DTouch) for å se saldo og snarveier (iPhone 6s og nyere)
  • Kopier og lim inn kontonummer for enklere betaling  
  • Hent inn kontoer fra andre banker inn i nettbanken og mobilbanken slik at du har oversikt over alle betalingskontoene dine ett sted. Slik henter du inn kontoer fra andre bankerÅpnes i nytt vindu  

Bli kunde

Er du ikke kunde enda, kan du laste ned appen først og bli kunde rett i appen. Du får umiddelbart tilgang til alle bankens tjenester. 

Bli kunde i appen

Skreddersy oversikten din

Velg hvilken rekkefølge kontoene dine skal vises og skjul de du ikke trenger på startsiden. Du kan også navngi kontoene dine slik det passer deg. 

Endre visning og navn

Pushvarslinger

I mobilbanken kan du endre innstillinger for push-varslinger, når du vil. Du kan foreløpig sette opp varslinger for nye e-Fakturaer. 

Push varslinger mobilbank

Endre lån

Du kan enkelt gjøre endringer på boliglånet ditt; endre trekkonto og trekkdato, se nedbetalingsplan og øke terminbeløp.

Endringer lån

Sperr og bestill kort

Vet du ikke hvor kortet ditt er? Sperr det midlertidig eller permanent. Bestill nytt ved behov. Glemt PIN koden? Den finner du også her.

Sperre kort

Sum til forfall

Få rask oversikt over økonomien frem til neste lønning. Her kan du se hva du har igjen etter at alle regningene er betalt.

Sum forfall

Vi trenger din tilbakemelding

Din mening er viktig, og hjelper oss til å utvikle bedre tjenester som lever opp til forventningene dine.

Du kan sende oss innspill direkte i mobilbanken.