Chat med oss Kundeservice

Slik får du enklest hjelp

Vi har tatt hensyn til helsemyndighetenes anbefalinger og har måttet endre åpningstidene våre til klokken 08-18 alle hverdager. Alle våre tjenester fungerer som normalt, men vi har mer henvendelser enn normalt og ber om forståelse for at det kan ta litt tid å få svar på telefon.

Har du spørsmål? Slik får du enklest hjelp:

  • Vi har mye informasjon under Kundeservice på nettsiden, så vi anbefaler at du først sjekker her.
  • Har du fortsatt spørsmål kan du sende oss en melding med epost til  , eller sende en sikker melding i mobil- eller nettbanken. 
  • Du kan også chatte med oss her på nettsiden (åpningstid 08-18) eller via meldinger på Facebook (åpningstid 08-16). 

Her er noen ting det er verdt å merke seg:

  • Er du permittert eller har midlertidige økonomiske utfordringer er det søknadsskjema for avdragsfrihet på boliglån i nettbanken. Ønsker du råd kan du sende oss en e-post. Les mer om avdragsfrihet her.
  • Rentene blir løpende vurdert endret. Les mer om renteendringen her.
  • Har du behov for mer informasjon om hvordan Nordea håndterer situasjonen eller informasjon om aksjemarkedet kan du se nordea.no.

Vi ønsker alle våre kunder det beste i denne spesielle tiden.