Two persons meeting outside an office are looking at a laptop

Hva kan vi hjelpe deg med?

Her kan du søke, finne informasjon etter tema eller kontakte oss for å få hjelp.

Problemer med BankID?

Det er problemer med BankID, som skyldes at de har driftsproblemer etter bytte av leverandør i oktober. Dette kan føre til at du ikke får logget inn i nettbanken med kodebrikken. Mange kunder får feilmelding BID-20b0 med beskjed om å kontakte banken. Du trenger ikke å foreta deg noe, BankID jobber på spreng for å løse situasjonen. Heldigvis fungerer BankID på mobil som normalt, samt innlogging i mobilbanken. 

Her kan du sjekke status hos BankID.noÅpnes i nytt vindu

Oversikt over BankID-feilmeldinger

Aktuelt nå

Er du ny kunde?

mobilebank and netbank iconEr du ny kunde hos oss har du sikkert noen spørsmål. Her får du svarene på alt du trenger for å komme i gang.

Låne

Car key iconBoliglån, finansieringsbevis, flytte lån, mellomfinansiering, refinansiering, boligkreditt, renter og nedbetaling.

Konto

customer service find help accounts icon smallÅpne konto, avslutte konto, brukskonto, dele konto/felleskonto, depositumskonto og kontokreditt. 

Betalinger

customer service find help payment and transfers icon smalleFaktura, AvtaleGiro, faste oppdrag, straksbetaling, utenlandsbetaling, Vipps, IBAN og SWIFT/BIC.

Spare

customer service find help loans and credit icon smallSparekonto, BSU, SmåSpar, høyrentekonto, fondssparing, barnekonto, fastrente og renter.

Fra Gjensidige Bank til Nordea Direct

customer service find help accounts icon smallLes om den nye merkevaren, ny mobil- og nettbank, våre priser og våre produkter.