Om kundeforholdet

Hvordan endre personopplysninger

Du kan enkelt endre personopplysninger i nettbanken under «innstillinger», «min profil» og «kontaktopplysninger». Vi henter adresse fra folkeregisteret og dette oppdateres i vårt system automatisk hver 30. dag. 

Hvis du har en annen adresse enn den som er registrert i folkeregisteret kan du ta kontakt med oss i nettbanken under «Bankmeldinger» eller på telefon.

Hvilken legitimasjon er gyldig hos oss?

  • Gyldig legitimasjon for utstedelse av BankID er pass med RFID chip. 
  • Hvis du har utenlandsk pass med RFID chip må man i tillegg ha et godkjent dokument fra skatteetaten der navn og personnummer fremkommer.
  • Du kan også bli kunde med BankID fra annen bank, førerkort eller reisebevis. Hvis du blir kunde med en av disse tre alternativene vil du ikke kunne bestille BankID hos oss før du har legitimert deg med pass med RFID chip.

Tilbakemeldinger og klager

Dødsbo og arv