Chat med oss Kundeservice

Om Nordea Direct

27. februar ble Gjensidige Bank til Nordea Direct.

27. februar ble Gjensidige Bank til Nordea Direct. 

  • nordeadirect.no er vår nye nettside og nettbank
  • Mobilbanken er ny, men har det samme innholdet 
  • Den samme kundeservicen når du på 23 20 60 70

Nordea Direct ble lansert 27. februar og er et helt eget og separat banktilbud fra Nordea. Som Gjensidige Bank vil Nordea Direct fortsette å tilby gode priser til deg som vil gjøre det meste på nett- eller i mobilbanken. Den gode kundeservicen du er vant til lever videre.  

  • Lånene, kontoene og kortene dine blir de samme som før. 
  • På sikt vil du få nye kort.
  • Boliglån og regninger betaler du på samme måte som før. 
  • Det er ingen endring i kontonummer og du bruker kortene dine som vanlig. 
  • Du vil nå se Nordea Direct Bank ASA som avsender på fakturaene du mottar fra oss. 

Som Nordea Direct-kunde vil du ikke kunne bruke kontorene og tjenestene til Nordea. Er du, eller ønsker du å bli, Nordea-kunde i tillegg går det fint, men du vil oppleve to separate banker.

Fond flyttes ikke automatisk til Nordea

Har du fond i Gjensidige Bank må du flytte fondssparingen din i løpet av våren 2020. Hvis du ikke har flyttet fondssparingen din så logger du fortsatt inn på gjensidige.no for å se fondene dine. Vi beklager denne løsningen, men er trygge på at du finner et veldig godt fondstilbud ved å bli fondskunde hos Nordea. Rådgivere i Nordea står klare for å hjelpe deg med fondssparingen din.  

Kort oppsummert: Nå bruker du nordeadirect.no når du skal inn i nettbanken. Trenger du å snakke med oss ringer du vårt nye nummer: 23 20 60 70